Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine www.trhljen.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino www.trhljen.si upravlja podjetje: Prodaja in izdelava lesenih izdelkov, Matej Trhljen s. p. Livarska ulica 14, 1000 Ljubljana, Davčna številka: 63437554. Nisem davčni zavezanec po 1. točki 94. člena ZDDV. Matična številka: 8313253000 (v nadaljevanju ponudnik, trgovina, Trhljen.si ali Leseni izdelki Trhljen). Nismo člani nobene zbornice.

Vpis v register: AJPES, izpostava Ljubljana 07. 11. 2018.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine www.trhljen.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in potrošnikom.

Potrošnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Cene in ažurnost podatkov

Vse cene so v EUR. V ceni so vključeni morebitni davki. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji ali naročilu navesti tudi svojo davčno številko. Popusti se ne seštevajo. Ponudnik skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov na spletu. Lastnosti artiklov, cene in dobavni roki se lahko spreminjajo, vendar je ponudnik o vsaki spremembi dolžan pravočasno obvestiti potrošnika ter mu omogočiti spremembo ali preklic naročila. V primeru, da se cena blaga tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik potrošnika o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal potrošniku zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Naročilo

Naročanje poteka preko spleta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroča med izdelki, ki so na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v različnih kategorijah. Potrošnik lahko izdelek naroči tudi po e-pošti info@trhljen.si ali po telefonu.

Kupoprodajna pogodba je sklenjena takoj, ko potrošnik na dani e-naslov prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V kolikor potrošnik izdelek naroči po e-pošti ali telefonu se šteje, da je kupoprodajna pogodba sklenjena, ko potrošnik dobi povratno potrditveno sporočilo.

O morebitni spremembi ali preklicu naročila mora potrošnik ponudnika obvestiti po e-pošti na naslov info@trhljen.si, pri čemer mora navesti tudi številko nakupa iz elektronskega sporočila o oddaji naročila.
Ponudnik hrani besedilo pogodbe v elektronski obliki na strežniku in ga lahko ponovno posreduje potrošniku, v koliko ta to zahteva.

Izdaja računa

Trhljen.si po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun, kateri je dodan v pošiljko ali poslan v pdf. Formatu na e-poštni naslov. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Tehnični postopek za sklenitev pogodbe

Potrošnik na spletni strani izbere artikel s klikom na gumb “dodaj v košarico”. V košarici lahko preveri in spremeni svoje naročilo. V nadaljevanju postopka naročila vnese podatke za izdajo računa, naslov za dostavo in izbere način plačila. S klikom na gumb “zaključi nakup” zaključi naročilo in zatem sprememba podatkov ni več možna. Po e-pošti prejme potrditveno sporočilo s vsemi podrobnostmi naročila.
Potrošniku je pred končno oddajo naročila omogočen pregled celotne vsebine naročila, vključno s ceno, količino, barvo in drugimi lastnostmi blaga. Prav tako je potrošniku pred končno oddajo naročila omogočena sprememba podatkov o naročilu. Po zaključku naročila lahko potrošnik morebitne spremembe sporoči po e-pošti na info@trhljen.si in prodajalec jih bo upošteval, v kolikor so sporočene pred odpremo naročila.

Številka za pomoč uporabnikom spletnega portala je 041 896 451.

Rok dobave in dostava

Rok dobave naročenega blaga je običajno 3-5 delovnih dni. Ponudnik si pridržuje pravico, da izdelek dobavi v najdaljšem roku 10 delovnih dni. O tem ponudnik obvesti potrošnika.

Za ponudnika naročila dostavljata Pošta Slovenije in GLS, ki večino paketov dostavita že naslednji delovni dan po odpremi.

Cena dostave paketov z Pošto Slovenije ali GLS je : 5,9 € ali za težje pakete 6,9€, cena dostave je vidna v postopku poteka naročila.

Osebni prevzem na naslovu Livarska ulica 14, 1000 Ljubljana ali Zamostec 26, 1317 Sodražica je brezplačen.

Poštnina nad 80€ je brezplačna in velja za pošiljanje preko Pošte Slovenije ali GLS na območju Slovenije.

Načini plačila

V spletni trgovini so omogočeni naslednji načini plačila:
– PAY PAL
– plačilo po predračunu (predračun boste prejeli po e-pošti)
– plačilo po povzetju z gotovino ob prevzemu
– plačilo z gotovino na sedežu podjetja, Prodaja in izdelava lesenih izdelkov, Matej Trhljen s. p. Livarska ulica 14, 1000 Ljubljana

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@trhljen.si.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabniku na voljo na tej povezavi.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov skladišča podjetja: LESENI IZDELKI TRHLJEN, Zamostec 26, 1317 Sodražica ali ga osebno prinese na predhodno dogovorjeno mesto.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:
• za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
• za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
• za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
• blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

  • Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
  • Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
  • Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
  • Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
  • Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
  • Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
  • Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: - odpravi napako na blagu ali - vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali - blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali - vrne plačani znesek.
  • V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.
  • Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
  • Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.
  • Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.

Komunikacija

Trhljen.si bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila Trhljen.si bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj Trhljen.si bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Trhljen.si izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila Trhljen.si bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Pritožbe in spori

Leseni izdelki Trhljen spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Leseni izdelki Trhljen se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem Leseni izdelki Trhljen lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 041896451 ali po elektronski pošti na info@trhljen.si . Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@trhljen.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Trhljen.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Trhljen.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Leseni izdelki Trhljen, Matej Trhljen s. p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Trhljen.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Varovanje osebnih podatkov

Podjetje Prodaja in izdelava lesenih izdelkov, Matej Trhljen s. p. zagotavlja varstvo osebnih podatkov po ZVOP-1. Z registracijo, oddajo naročila ali povpraševanja na spletni strani www.trhljen.si potrošnik dovoljuje, da podjetje z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in neposrednega trženja vzpostavi, vzdržuje in upravlja z osebnimi podatki za neomejeno časovno obdobje. Kadarkoli lahko pisno zahteva, da ponudnik v 15 dneh trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja.

Avtorske pravice

Spletno mesto www.trhljen.si je v lasti podjetja Prodaja in izdelava lesenih izdelkov, Matej Trhljen s. p. Vse pravice so pridržane. Posredovanje informacij in gradiva s spletnih strani je dovoljeno samo s pisno odobritvijo podjetja. Slike na spletni strani trhljen.si so simbolične, ker se barva, oblika in obdelava zaradi samih lastnosti lesa razlikuje, namen uporabe izdelka pa se ne spremeni.

Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

Želimo vam veliko prijetnih in ugodnih nakupov!